GYIK
1.Rollert szeretnék vásárolni, ki tudom próbálni az üzletben a kinézett rollert?
Igen, üzletünkben a legtöbb termékünk kipróbálható, sőt amennyiben nem tudsz dönteni akkor akár több napra is kibérelheted a kiszemelt rollert.
2. Nem szeretnék rollert vásárolni csak pár napra, egy hétvégi utazáshoz lenne szükségem rá, van erre lehetőség?
Igen, roller bérlési szolgáltatásunk bárki számára elérhető, lehetőséged van 1 vagy akár több napra is bérelni.
3. Csak Mamba rollereket szervizeltek?
Szervizünk márkafüggetlen, így tehát bárhol vásárolt és bármilyen márkájú rollerek szervizelését vállaljuk.
4. Csak Mamba rollereket árultok?
Nem, üzletünkben a Mamba rollerek mellett megtalálhatóak Segway-Ninebot és a Kukirin elektromos rollerek széles választéka is. Illetve emellett számos partnerünknek köszönhetően tudunk segíteni más márkák beszerzésében is.
5. Szeretnék új rollert vásárolni tőletek, viszont előtte eladnám a jelenlegit, beszámítjátok a régi rollerem?
Hozd be az eladni kívánt rollered és beszámítjuk igen, aminek az össszegét levonjuk az új roller árából.
6. Van valamilyen kedzevményetek?
Igen. Diákok számára egész évben 5 %-os kedvezményt biztosítunk az összes termékünkre, illetve amennyiben szervizelésre hozod a rollered és értékelsz minket a googleon akkor a szerviz árából 10 % kedvezményt biztosítunk.
7. Van lehetőség arra, hogy részletre vásároljak nálatok rollert?
Igen, van lehetőség a rollereinket részlet fizetéssel is megvásárolni, erről bővebben a Cetelem Online Áruhitel fül alatt tájékozódhatsz.